Hoe kan ik mij registreren als administratiekantoor?
Hoe kan ik de administratie voor meerdere bedrijven verzorgen?
Hoe kan ik mijn bedrijf als administratiekantoor registreren?
Ik heb mijn bedrijf als administratiekantoor geregistreerd, hoe kan ik nu de administratie voor andere bedrijven verzorgen?
Waarom vraagt u bij de registratie van een administratiekantoor om gegevens die niet strikt noodzakelijk zijn? (loonheffingsnummer, IBAN)

Hoe kan ik mij registreren als administratiekantoor?
Hier  vindt u de instructie voor registratie door administratiekantoren

Hoe kan ik de administratie voor meerdere bedrijven verzorgen?
Om als administratiekantoor de PAWW-administratie voor andere bedrijven te kunnen verzorgen dient u zich als administratiekantoor aan te melden in het PAWW-portaal. Neemt u als administratiekantoor zelf niet deel aan de PAWW-regeling? Ook dan kunt u de administratie voor andere bedrijven verzorgen. Bij het opgeven van uw bedrijfsgegevens beantwoordt u de vraag ‘Bent u werkgever?’ met ‘Nee’ als u niet zelf deelneemt aan de PAWW.

Meer informatie vindt u in de instructie voor administratiekantoren om zich te registreren.

Hoe kan ik mijn bedrijf als administratiekantoor registreren?
Om als administratiekantoor de PAWW-administratie voor andere bedrijven te kunnen verzorgen dient u zich als administratiekantoor (met het loonheffingsnummer van uw administratiekantoor) te registreren in het PAWW-portaal. Bij het opgeven van uw bedrijfsgegevens beantwoordt u de vraag ‘Bent u werkgever?’ met ‘Nee’ als u niet zelf deelneemt aan de PAWW, en de vraag bij 'Bent u een administratiekantoor?’ met 'Ja'.

Op www.spaww.nl staat, onder ‘Documenten’, een instructie waarin de mogelijkheden omtrent het administratiekantoor nader worden toegelicht.

Ik heb mijn bedrijf als administratiekantoor geregistreerd, hoe kan ik nu de administratie voor andere bedrijven verzorgen?
U ontvangt van de werkgever, waarvoor u de administratie wilt verzorgen, een machtigingscode. Deze kunt u in uw eigen account inwisselen via de optie ‘Machtigingen goedkeuren’ (onder het tabblad ‘Mijn werkgevers’).

Op www.spaww.nl staat, onder ‘Documenten’, een instructie waarin de mogelijkheden omtrent het administratiekantoor nader worden toegelicht.

Waarom vraagt u bij de registratie van een administratiekantoor om gegevens die niet strikt noodzakelijk zijn? (loonheffingsnummer, IBAN)
Er is door Stichting PAWW gekozen voor één registratieproces, om de bijdrage voor de werknemers aan de PAWW zo laag mogelijk te houden. Daarom dient voor de registratie van uw bedrijf als administratiekantoor dezelfde gegevens te worden opgegeven als voor een bedrijf dat zelf deelneemt aan de PAWW regeling.

  Verwante koppelingen